06 januari 2009

En såndär titta i väggen kväll




Bilder i händelser och tankar i ord, så tänkte jag att min blogg i fortsättningen skulle te sig.


Tittar i väggen sittande under täcket, tekopp i handen och huvudet nästan tomt. Det är en sådan kväll ikväll. En sådandär titta i väggen kväll. Självömkande och lite tårar, tårar utan tankar. Jag är så trött ikväll. Egentligen mår jag bara bra, fantastiskt bra. Men jag behöver det här ikväll. Jag finner inte ens ord, för det finns inga tankar.



Om någon skulle vara intresserad hade jag tänkt skapa en underrubrik med recept och bilder på grön matlagning. Men bara vid intresse. Så finns intresse så maila, skriv här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är dålig på att läsa din blogg. Men jag tycker att recept lät som en schysst idé! Jag ska läsa din blogg mera!