20 november 2008

Jaha

Jaha, då hade jag tänkt pröva mig på det här med bloggande. Tanken uppkom efter att ha funderat över vad jag gjorde i förrgår, herregud vad gjorde jag i förrgår och vilken dag var det ens slog mig. Men samtidigt, gör det så mycket att man inte minns? Det vi minns är kanske det som är värt att minnas? Jag vet inte jag, men jag tänkte iaf prova på det här. Antingen ger det mig massor eller så ingenting, eller någonting där emellan. Någon skada ska det väl förhoppningsvis inte lämna efter sig.Varför jag skapade denna blogg just nu var för att smita ifrån ett prov som jag verkligen bör göra, det ska jag återgå till nu.Om någon nu skulle läsa detta trots att jag valt att inte börja länka till denna blogg förrän jag börjat förstå mig på dess funktion så önskar jag er en trevlig dag.Många goa kramar.

Inga kommentarer: