22 november 2008

Piteå

Vi är här nu, just nu vill jag mest bara hem. Vi har trots detta haft en helmysig dag.Jag har fått hålla en bäbis som inte ens är en vecka gammal, det är ju nästan så man skyndar hem hoppar i säng och glömmer ta det lilla pillret. Men så långt ska det nog inte gå, har nog hört att man inte ska skaffa mer barn bara för att de är söta. Det ska nog passa in i livet också. Just nu har vi det så bra som vi har det med vårt lilla troll. Men om några år sådär så ska det nog få bli några till.

Jag har så mycket i skolan just nu att jag egentligen inte har tid att vara här, så mycket att luften runtomkring är så otroligt tung. Men jag blickar framåt och försöker se ett slut. Om jag bara kunde ta tag i allt sitta dygnet runt och bara göra klart. Jag har sådan dålig disiplin.

Tuvalie tyckte om Brandon, hon tyckte att han var så liten. Hon pussade och kramade på honom, hade även tänkt mata honom med chips(det hann vi hindra henne ifrån). Mitt hjärta gjorde ont av lycka när hon var så go med honom och någon dag kommer hon bli en fantastisk storasyster.

Jag kommer att ha svårt att sova utan Lars. Igår när vi skulle sova så var jag så nykär och kröp nära nära nära och bara luktade på honom. Min fina Lars. Den mest osjälviska och snällaste människa jag någonsin stött på. Som visat mig att människor verkligen helt igenom kan vilja väl. Inatt får jag krypa nära Tuvalie och snosa bäbis, herregud hon är ingen bäbis mer slog mig verkligen också idag.Men min bäbis är hon alltid, och inatt ska jag lukta på bäbis hela natten.

Inga kommentarer: